Where are we going? And how does it feel?

Morgonen: Vaknade av det bästa man kan vakna av: ett samtal från Australien. Ja det var min fina vän Petra. Var helt nyvaken så jag kommer inte riktigt ihåg vad jag sa eller vad vi prata om. Men det var endå det bästa man kunde vakna av. Sen sov jag lite till och vaknade på riktigt efter att mamma hade varit inne hos mig säkert 10 gånger. Nu sitter jag och tittar på gamla högskoleprov och känner mig lite peppad. Har saknat att göra prov, det är lite spännande. Dock inte från 8 till 4. Men, vad ska man göra?
Har druckit lite kaffe och dansat barfota till nördig musik för att reta mamma. Tror inte att jag kan lära mig speciellt mycket dagen innan prov så istället ska jag lyssna på Mozart imorn bitti och hoppas att he's got my back. Ska istället sy och planera utställningen, det är så himla lite tid kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0