Ett glas nykterhet

Hej. Jag fyllde år i förrgår. Jag önskar att jag hade skrivit ett glatt inlägg om det då, eller iallafall igår. Idag är det ingen bra dag. Vaknade med ångest och extremt ont i halsen. Drack tre glas vatten och tittade på min kebabtallrik som jag ätit två tuggor av innan jag somnade. Gick ner och fann fem tusen flaskor och burkar. Chips, snus och spilld öl på golvet. Kände att nej, jag orkar verkligen inte. Men, tog ändå fram massa påsar och började fylla dem med allt skräp. Det ser fortfarande ut som ett krigsfällt men jag undviker köket. Det var en fin kväll, otroligt bra. Fina vänner och fint fint fint. Förutom idioten som höjde musiken hela jävla tiden. Det sög också att kön till etage var för lång, hade inte kommit in där försen halv 2 om vi gick dit. Så jag gick till Banken med Frida, Antonia, Kalle, Mackan, Jakob och min bror. Det var också rätt nice där, spenderade 90% av kvällen med att diskutera killar/tjejer/kärlek/att ragga med Frida och Mackan, givande. Köpte mat med Frida på maestro och gick sen hem, det var svinkallt. Kom hem och tog med min kebabtallrik upp i sängen men orkade som sagt inte äta upp den innan jag somnade.
Och trots att det var så bra igår så reflekterar det inte hur jag mår idag. Jag har aldrig kännt mig så ensam. Fast endå så har jag ju det, för jag känner likadant nästan jämt. Och mamma är i London, pappa är i Albanien, Erik är i Stockholm vilket betyder enormt utrymme att gråta. Och det känns så jävla jobbigt att behöva inse att jag inte mår bra. Jag mår inte bra. Och jag spelar ett spel, hela tiden känns det som. För mig själv och för alla andra. Och jag är så desperat att det blir patetiskt. Jag äcklar mig själv, jag får klaustrofobi i min egen kropp. Jag vill kräkas upp olyckligheten. Men inget hjälper, för jag är olycklig jämt.

Kommentarer
Postat av: jonna

älskardig. <3 höstpicknick på torsdag?

2009-09-27 @ 16:45:46
Postat av: Anna

kram!!!

2009-09-27 @ 16:46:36
URL: http://agarina.webblogg.se/
Postat av: sara

stina jag saknar dig! Borde ringas någon dag och talas vid :)Hoppas du är inne på msn någon dag snart. <3

2009-09-27 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0