Where fashion sits

Hej. Idag är det en fredag, en väldigt bra fredag än så länge. Den började med att jag steg upp och var väldigt trött. Jag är ofta trött men imorse var jag så jävla jävla trött. Jag höll på att somna i duschen, drack 2½ koppar kaffe och satte på mig rosa kläder i hopp om att bli piggare av det. Det blev jag inte. Sen skjutsa mamma mig till tåget, jag läste en metro utan att komma ihåg någonting av det jag hade läst 2 minuter senare. Matilda kom och vi gick på tåget sen somnade jag direkt. Vaknade när vi kom till Sandviken och sen har vi suttit och ritat strån hela dagen. Förra veckan målade vi flaskor hela dagen. I fyra och en halv timme. Vi skippade lunchen och fick åka med det tidiga tåget, sov hela vägen hem till Falun och sen gick vi och fikade på waynes. Matilda ville kolla på kläder så vi gick runt lite på stan också, sprutade på oss lite parfym och så provade jag ett par stickade leggings ovanpå mina svarta strumpbyxor vilket ledde till att jag blev helt luddig på benen och är det fortfarande. Jag vet inte varför jag skrev det där sista, ofta ni bryr er, jag bryr mig inte ens.
Jag har inte haft någon som helst ork att skriva i bloggen den senaste månaden, jag är inte hemma så mycket och då jag är hemma sitter jag vid symaskinen, vid tvn eller i Fridas soffa. Önskar dock att jag var i Göteborg idag, att jag fick träffa min räv och se håkan hellström. Och göra allt man gör i Göteborg, saknar. Speciellt den där jättegoda hallonpajen jag och Frida åt sist jag var där.
Ikväll ska jag hem till Emelie och kolla på hennes hund som hon köpte i veckan, och se på idol. Och så ska jag nog dricka lite cola, har inte gjort det sen i onsdags. Ska nog hinna med att sy lite också. Har blivit lite smått galen, har tusen projekt på gång. Stickar en halsduk, broderar på en t-shirt, syr en tröja, ett par leggings, en bustier, ett till par leggings och en klänning. Inget kommer bli klart om jag känner mig rätt.
AH! Jag fyller år om en vecka, crazy! Det kommer bli en extremt bra födelsedagshelg. På fredagen kommer mamma till Sandviken och hämtar mig och Matilda. Sen kommer jag hem och troligtvis kommer några vänner på fika. På kvällen ska jag äta med mamma och sen göra något kul, fast rätt lugnt. På lördagen ska jag bjuda hem alla till mig och så ska jag dricka xider bright med rabarbersmak och dansa. Och det som är bäst av allt är att jag är ledig på måndagen och tisdagen och har ff = hur skönt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0