Hands up, legs out

Den här dagen har väl inte riktigt fungerat för mig kan vi säga. På morgonen skulle jag skriva ut mitt företagsekonomi-arbete och självklart gjorde jag det precis innan vi skulle åka och hela datorn + skrivaren har typ slutat fungera, tillslut får jag tre sidor med ljusgrå text och en as ful kladdig bild i helt fel färger men jag skiter i det och springer ut i bilen och hinner precis med tåget. På tåget inser jag att jag skulle ha fyra sidor i mitt arbete, den sista sidan är alltså inte med. Dessutom dör min mobil helt utan förvarning och den går inte att sätta på igen. I skolan gick allt fel på mönsterkonstruktionen och på sömnaden satt jag hela lektionen och sydde min linning, FÖR HAND! Det är sjukt jobbigt och tillslut hade jag stuckit mig i fingrarna så mycket att dem var helt svullna. På företagsekonomin gick det faktiskt ganska bra, var pigg och jag och Matilda var snabbast. Sen hade vi en trevlig resa till Falun, Matilda hade med sin minidator så vi såg one tree hill. Sen gick jag med henne till stan och sen vidare hemåt, går in en sväng och pratar med Elina på inredningsbutiken och sen går jag upp till Frida en sväng. Just då ska hon och Antonia iväg till friskis så det blir inte så mycket umgänge. När jag kommer hem upptäcker jag att jag inte har någon nyckel = jag vill dö på riktigt. Kissnödig, kall och känslig. Så jag sätter mig utanför vår dörr på iskall mark och läser twilight på engelska och hatar det faktum att jag har fler än en jacka. Pappa kommer efter 20 minuter och jag hade seriöst inte klarat en minut till. Slut på tragedin, nu dricker jag kaffe i en varm tröja i en skön soffa. Det är inte synd om mig. Och snart ska jag iväg till Pitchers och äta med massa tjejer, vet egentligen inte vilka. Petra, Hanna och Linda iallafall. Sen ska jag försöka somna tidigt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0