Suddenly everything doesn't feel great

Har nyss kommit hem från Emelie (som har världens sötaste minihund, Tyson). Jag, hon, Fia och Daniel har kollat på knowing eller något liknande, med nicolas cage. För er som bryr er alltså. Sen blev det lite drama med det slutade iallafall med att Petra joinade oss i slutet av filmen. Sen somnade Tyson på min mage och jag blev så jävla snuttipluttigullinuss men fick lov att åka hem iallafall. Nu ligger jag i sängen och har laddat med två mandariner, en chokladkaka, kate moss-boken jag fick i present och senaste the hills avsnittet. För lets face it, jag kommer inte kunna sova.
Igår var jag hemma hos en som heter Filippa för att ha typ avskedsfest för Hanna som ska flytta till Australien ett par månader, jag drack inget men hade ganska kul endå. Vid typ elva åkte jag, Petra och Frida till McDonalds och åt och sen åkte vi hem till Frida och kollade på någon halvdålig svensk film. Jag somnade jätte skönt i soffan så det blev så att vi sov kvar. När vi vaknade och hade druckit kaffe och ätit varma mackor bestämde vi oss för att åka till Tulavippan (typ jätte stort "loppis-hus" i Gangnef), så vi hämtade Antonia och sen drog vi iväg. Jag kom hem med en väska, Den amerikanska flickan i pocketform och två te-burkar. På vägen hem blev det pommes med smält ost på Max. Och egentligen borde jag ha pluggat stenhårt ikväll men jag har iallafall försökt men bestämde mig för att göra hela morgondagen till en plugg-dag. Med typ fem liter te och extremt mycket gnäll åt mamma. Äh ska skita i det här nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0