Green green grass of tunnel

Det här är första dagen på mitt höstlov kan man väl säga. Och att det är måndag idag är svårt att fatta egentligen just för att jag har haft en jätte bra dag än så länge. Måndagar är lika med helvete alla andra gånger men, inte idag. Vaknade typ tio av att mamma kom in och pratade med mig som hon alltid gör. Efter en kvart var jag väl tillräckligt pigg för att resa mig upp och ta mig till soffan. Hämtade kaffe och yougurt, såg efter tio med malou och började fixa med en klänning. Men det är sjukt jobbigt för att symaskinen är på lagning tills imorn och jag vill sy NU. Jag har också ätit mandarin, suttit och lyssnat på musik osv. En bra morgon iallafall. Fast det är världens äckligaste väder, helt dimmigt och fuktigt. Man ser knappt kyrktornet från vårt fönster och det är som att alla levande varelser har stängt in sig. Som jag. Haha. Nu ska jag laga lunch.


Kommentarer
Postat av: jonnaa

okej, men typ vid halv 1? eller tidigare om du vill. <33

2009-10-26 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0