Who is the lamb and who is the knife?

En kort liten uppdatering är jag skyldig er.
Onsdag - Blev klar med min kjol och började på en ny, drack varm choklad med Frida, handlade present till Antonia med Frida och Petra på stan och mötte Anna och Jonna, drack vin med fina tjejer hos Frida för att det var Hannas sista kväll i Sverige och det var hur mysigt som helst.
Torsdag - Fortsatte sy på kjol nummer två, åkte med Elina och Sofia upp till Antonia för att gratta och fika och det var as gott, se på mammas pojkar hemma hos Frida med Tyson sovandes på min mage(jag dör, jag vill ha en hundbäbis).
Fredag - Hade bild i skolan och sen var vi på utställning i konsthallen, gick till waynes med Matilda efter skolan för att fika och måla akvarell, gjorde mig klar tillsammans med Emelie, gick hem till Frida för att dricka massa alkohol och skratta för att fira Antonias 19års födelsedag, se allting spåra ur, dansa på etage, gå hem i kylan och väcka mamma och pappa genom att ramla i trappan.
Lördag - Vaknade halv nio på morgonen och slog läger vid tvn hela eftermiddagen, åt bacon, popcorn, majs, nudlar, salta pinnar och drack cola, gick till Frida vid sex och vi köpte fetaste kebab-pizzorna och såg på Across the universe, promenerade till stan förbi alla fulla för att köpa cola innan hemköp stängde, jag och Frida landade i min soffa och såg på tv, drack varm choklad och jag flätade Fridas hår, när klockan var halv tre drog vi ner i källaren och hade en old-school-frida-stina-natt = vi läste tidningar och sen somna som stockar.
Söndag - Åt frulle och var helt döda, fick ett kort besök av Petra och sen gled Emelie förbi och hämtade sina saker, Frida lånade mitt badkar och så såg vi the city från början till slut och då drog Frida hem, jag laga mat och på kvällen vart det ostkrokar och baksmällan hos Emelie med henne, Frida och världens sötaste Tyson.
Måndag - Började rita mönster på en skjorta åt min bror, gick på stan en stund med Matilda och köpte en klänning, sällskapade med mamma hem i regnet, åt majskolv och drack kaffe och resten av kvällen har jag spenderat vid datorn/tvn.



Kommentarer
Postat av: Agnes

DU MÅSTE SY EN LITEN KLÄNNING ÅT MIG NÄR DU HAR TID FÖR JAG HAR FAKTISKT MÅLAT EN TAVLA TILL DIG (som iofs inte va fin, menmen) OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SY OCH DET SKULLE VA SÅ FINT! (jag gillar röd,vit,rosa och svart)

2009-10-13 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0