Don't come sweep me off my feet

Är fortfarande sjuk, men gick till skolan iallafall och det var sjukt värt. Sydde kjol hela dagen så den är klar snart, så himla fin blir den. Vi hade en vikarie som har gått vår utbildning tidigare, hon var grym. Sen har jag och Matilda åkt tåg såklart och blabla det vanliga. Nu är jag hemma, har sytt lite och vart och handlat med mamma.
Inser att min dag låter as tråkigt men den var faktiskt väldigt bra trots att jag är sjuk och jätte trött.
Imorgon är det fredag! Så himla bra, jag ska hem till min vän Tove som har avskedsfest eftersom att hon åker och blir au pair i Irland. Det blir nog kul, hoppas jag! Sen är det min favoritdag på hela veckan, lördag! Då hoppas jag på secondhand-road trip till borlänge och tulavippan. Sen kanske vi skulle till Rättviks marknad. Iallafall kommer det bli en bra dag. Jag ska försöka hinna bli frisk tills imorn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0