And I always saw you

Det är väl natt nu kan man säga. Mörkt och jävligt. Lyssnar på någon annans låtlista på spotify och har lust att gå hem till Agnes. Om vi hade varit grannar typ. Så hade vi kunnat dricka te på hennes prickiga(jag vet att det inte är det längre) rum. Eller så har jag kanske lust att gå på en promenad men jätte hög musik i öronen och flåsa riktigt mycket så det kommer rök ur munnen när man andas ut. Fast jag är lite rädd för natten så jag stannar inne. Kanske hade man kunnat åka billigt tåg till Paris. Dricka rödvin, dansa, kedjeröka och inte fatta vad någon säger. Något sånt ska jag spara pengar till, så jag kan åka i vinter eller i vår. Iallafall London. Och göra i stort sett samma saker. Jag har varit på bio ikväll. Med min neighborhood-whore. Vi såg flickan som lekte med elden och åt popcorn och det var så bra. Det bästa man kan göra en söndag. Nu sover vi!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det är nog inte så festligt att gå hem till mig... med tanke på att det endast är skog skog skog mellan oss(och x antal uppförsbackar, jävla dalarna)MEN det finns något så fint som TÅG!!! Så du kan åka hit och dricka te i mitt själsligt prickiga rum:)



pusss älskar dig

2009-10-26 @ 11:09:30
Postat av: jonna

åh, jag sitter och letar billiga resor på rayanair och vill till berlin!! men när ska vi ses imorgon? jag måste ner på stan lite innan vi ses och köpa en sak.. pussspussss

2009-10-26 @ 16:33:54
Postat av: jonna

vart tog min kommentar vägen? aja, jag sitter och kollar på billiga resor och vill åka till berlin!! när ska vi ses imorgon? jag måste ner på stan lite innan och köpa en sak.. (det kostar 65 kr att åka till paris 30 november!!!!) pusss

2009-10-26 @ 16:40:40
Postat av: jonna

där va den,.. hehe!

2009-10-26 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0