I've been wasting my time

Sytt knapphål så mina fingrar blöder, blir inget långt inlägg med andra ord. Har alltså varit i skolan, hängt med Petra på stan och hos mig, varit på aloe vera-produkt-visnings-grej eftersom att Tanya ska börja sälja sånt där och sen har jag ätit chokladbollar med mamma. En bra onsdag och jag har kommit på en konstig sak. Jag har haft en drömfångare vid min sänglampa i typ 10 år, en som jag fick av pappa när han kom hem från någon utlandsresa och jag har typ aldrig mardrömmar. Men nu börjar jag fundera på om den har en motsatt effekt, jag drömmer liksom jätte fina drömmar där allt är fint och glatt och puss. Sen när jag vaknar blir jag skit deppig och tycker typ att min vardag suuuuuuger och att fan. Ja. Så nu har jag plockat ner den. Hoppas jag drömmer något jätte hemskt. Eller att det händer något fantastiskt imorgon. Nu dör mina fingrar, jag lovar. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0