I dont know what im looking for

Jag vet att det är bättre med ett kort inlägg per dag än ett jätte långt en gång i veckan. Ärligt talat har jag nog inte suttit vid min dator längre än tre minuter den här veckan. Har knappt hunnit andas förrens nu. I början av veckan var jag i skolan, sydde på min väst och var ovanligt trött.
På onsdagen hade jag, Petra, Frida och Antonia mexikansk kväll = tacos och tequila. Vi lekte lapp-i-pannan-leken och sen kom Linda, Fia och Emelie. Vi pratade om allas favoritminnen med Petra och hade hur kul som helst. Sen gick vi till pitchers ett tag innan jag, Frida och Petra gick hem till Frida och sov.
Planen var att jag skulle orka gå till skolan dagen efter, det gjorde jag inte. Jag tänkte att en sovmorgon lät som en bra idé och sen vid elva insåg jag att det skulle bli sovmorgon hela dagen. Så jag och Petra tog det lugnt och hade en bra dag.
På fredagen missade jag mitt tåg och blev kvar i Falun även den dagen. Då blev det en till Petra dag, vi gick på stan och köpte alla småsaker hon skulle ha med på resan.
På kvällen hade vi bokat bord på Pitchers och åt typ världens godaste hamburgare med bacon och cheddar. Hem till Frida sen, Tobbe, Johan, Ante + typ 7 till kom och sen drack vi vin tills klockan blev tolv. Då gick alla till Kopparhatten som var fullt. Men efter en stund lyckades vi komma in och det var faktiskt väldigt nice. Men efter ett tag orkade vi inte riktigt mer så jag och Petra gick i förväg till Frida, sen kom hon, Antonia och Tobbe. Tonia och Tobbe åkte och sen efter en stund kom Ante och Johan. Dem gick efter typ en kvart men sen en stund senare plingade det på igen och därute stod Ante och Johan låg i trappan så dem fick komma in en stund igen. Det blev rätt sent, vi åt på en gammal purjolök och slickade på Fridas saltstenslampa osv.
Dagen efter var inte lika rolig. Grät floder när jag skulle krama Petra för sista gången och sen åkte jag och Frida till Lidlparkeringen och grät lite där också innan vi gick in och köpte tre chipspåsar, tre chokladkakor och cola.
Eftermiddagen spenderades hemma hos Fridas mamma med vänner, kaffe och tårta.
Jag hade en rätt trevlig kväll igår också, min bror har kommit hem och min pappa fyllde år i fredags så vi åt tre rätters och drack vin, awesome. Sen satt jag, mamma och Erik och snacka dagisminnen.
Lite för sent gick jag i regnet till Frida och såg Den bästa sommaren (kanske världens bästa film) och Mio min mio. Fint. Jag ska bli bättre på att skriva, Petra har ju åkt nu så jag lär ju ha lite extra tid. Nu ska jag fortsätta mitt greys-maraton. Puss

 


Kommentarer
Postat av: räven

åh. älskar. saknar. jag har också haft greys-maraton idag. hela första säsongen. jag är sujk.

2009-11-15 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0