Pour some sugar on me

500 days of summer. Herregud. Ja, se den bara. Skör och grå fick jag mail från Petra och jag blir lika glad varje gång. Det är nog snart dax för ett telefonsamtal, saknar hennes röst. Agnes har fått sin klänning på posten och älskar den, sånt gör mig helt varm i magen. Ska nog hälsa på henne snart. Matilda kom hit idag och vi pluggade lite, pratade och åt vaniljhjärtan. Sen gick vi på julskyltningen och det var så jäkla mysigt, sen kom hennes pojkvän Johan och vi gick till hm. Sen gick dem för att äta korv, jag handlade en tröja med pengar som jag egentligen inte har. Sen mötte jag Sofia, Therese och Josefin på Indiska och var med dem tills min buss gick. Trodde jag. Det gick ingen buss så jag promenerade hem och det var rätt trevligt. Förutom en jätte pinsamgrej som jag kan berätta om sen. Mötte Emelie, Tanya och Tyson på stan också, och Elin. Och säkert några till. Det är för att alla är på stan på julskyltningen, det är så mysigt. Nu har jag kollat på två avsnitt av oc, druckit kaffe, ätit pepparkakor, gjort äggröra och ätit sallad. Nu kollar jag på Zlatan som gör mål för Barcelona. Ska nog lägga mig i sängen och kolla på 500 days of summer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0