And i started to sink like the moon tends to do

Alltså det kan inte vara sant att en fredagskväll kan vara så här meningslös? Eller egentligen är det bara att jag är så medveten om att jag hade kunnat dricka öl ute någonstans, gå en promenad med tusen tröjor och en vän eller sitta i en soffa någonstans och se en bra film och dricka te. Allt handlar egentligen om sällskapet. För själva grejen att stanna inne en hel kväll, dricka cola, äta chips och mysa är ju jätte fint. Men det känns som att jag umgås med mig själv, och jag hatar att umgås med mig själv. Jag gör det jämt så det skulle vara skönt med lite omväxling. Hahaha jag orkar inte klaga mer nu. Ska lägga in bilder istället och sånt där. Puss!


Kommentarer
Postat av: Tån

Håller med dig, vi skulle sett idol ihop!! Och kanske saw ändå! <3 (titta va löjligt tidigt jag är uppe nu för att jag somnade löjligt tidigt igår) haha!

2009-11-28 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0