American boys

Min kropp är helt mörbultad för jag är så trött. Så jag ska lägga mig nu, trots att jag har sovit någon timme i soffan innan. I fredags hämtade jag Agnes från tåget och det kändes fint att få träffa henne längre än en fika. Vi gick på stan och hyrde film och köpte godis och hämtade min dvd hos frida. På kvällen såg vi idol, girl interrupted och ett avsnitt av twin peaks. Sen sov Agnes för första gången i min källare. Och jag hade inte hunnit sy klart hennes klänning. Jag vaknade på lördagen av att Agnes pickade på mig och sen låg vi och fnissade en stund innan vi åt frukost och sånt där. Sen åkte vi till rosa huset och köpte tyg. När vi kom hem drack vi kaffe i mina finaste koppar tills vi skulle gå till hennes tåg. Och sen saknade jag henne redan.
Men! Pappa hämtade mig sen och så åkte jag hem och bytte om och åkte och överasknings-bowlade med 10 snygga tjejer. Och jag vann över mitt lag, så jävla bra!!! Sen åkte vi hem till Fia och drack vin i 6 timmar, dansade, hånglade, skrek och grät. Det blev så klart etage sen, men någon idiot med timberland-kängor(seriöst, är det 1997 eller?) klev på min häl där inne så det blödde för fulla muggar. Inte så kul.
Söndagen var bra, jag var trött så klart så jag spenderade dagen med att se repriser och äta paj.
Idag var det måndag och jag hade sovit 5 timmar när väckarklockan ringde. Jag hade drömt om Chandler, rosa peruker och en hemsk tant som slog mig med ett paraply så jag var allmänt förvirrad hela förmiddagen. Catchade up med Matildi på tåget och chillade i soffan ett tag innan lektionen började. Osv. Osv.
Ikväll har jag ätit mat, sovit och tittat på fotbollsgalan(vad har hänt med mig?). Jag satt och grät för att någon gammal fotbollskille med cancer höll värsta fina talet och sen skämdes jag åt Carl Philip som inte kunde uttala "privilegium".
Imorgon ska jag börja sy min blommiga väst i skolan så jag lär sova lite nu. Puss!

ps. Jag och Agnes diskuterade vilken slags hund man skulle vara om man var en hund och vi kom fram till att det är precis så här Agnes skulle se ut om hon var en hund.

Kommentarer
Postat av: Agnes

hahahah, jag är fin! skickade du klänningen? jag har vaccinerat mig och blev sjuk. Hur mår du?

2009-11-10 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0