We dont use our brains

Hm, det kom inget dagen-efter-ångest-inlägg trots att jag gick ut i onsdags. Hade helt enkelt inte ångest, mer en pirrig känsla i magen. Vilket i för sig gör mig ännu mer förvirrad osv. Men! Dagen igår spenderades med att totalchilla. Jag och Frida vaknade och åt frukost i soffan, vi såg på skruva den som beckham och sen stilpoliserna osv. Hon åkte sedan hem och jag la mig i sängen och sov, var ett vrak igår verkligen. Så fruktansvärt ont i huvudet och galet trött. Blev bara kolla tv/film hos Fridas pappa på kvällen med Frida, Petra och Fia.
Nu har jag piggnat till äntligen och ska hem till Fia med henne, Frida, Elina, Sofia och jag vet inte om det är någon mer. Puss

Kommentarer
Postat av: psychofox

känns som att jag needar att talka to you

2009-05-23 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0