Ever fallen in love

Skrev ett ganska långt inlägg nyss och insåg att det var helt ointressant så ja skriver något annat. Kanske inte mer intressant men ja klarade inte av det andra. Blablabla orkar inte prata om min dag för det har verkligen inte hänt något speciellt alls.
Så därför skriver jag istället om.... att jag behöver kläder. Det slog mig idag att jag är van att leta efter strumpbyxor som det inte är hål i, jag har kanske två par helt hela som tvättar om och om igen. Dagarna då dem är smutsiga går jag i trasiga strumpbyxor, helt tre ovanpå varandra så hålen ska skymmas av dem andra. Pinsamt nästan. Jag har ingen helt vanlig svart kofta, är det inte lite sjukt? Jag har en tunn, lite för liten svart kofta. En tjock svart kofta som har en osmickrande modell som jag endast använder under jackan om det är kallt. En lång svart urtvättad svart kofta som egentligen är mammas och som egentligen är väldigt ful. Till sist har jag en halvlång svart kofta som är lite sladdrig, saknar den översta knappen och är lite för kort i ärmarna. Jag låter så jävla fattig eller hur? Lite patetisk? Jag har heller inga fina klänningar som jag inte har tröttnat på, ska det vara så? NEJ!! Jag saknar att ha en inkomst som överstiger 1050kr. Jag saknar att inte behöva övertrassera varje månad. Blablabla jag är pank. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0