Im in love with my fear

Känner att jag är skyldig er ett inlägg nu så här efter min panik ångest igår kväll. Jag överlevde som ni märker, jag såg Robinson, åkte till morfar, läste en tidning och somnade så småningom. Fick dock 6 myggbett i sömnen. Vaknade och åt några kakor till frukost och kaffe, morfar hade varit och köpt smörgåstårta och mamma hade köpt rosor till mormors grav, så vi åkte dit och la dem där, åkte till stan och provade skor, åkte till morfar igen och där var moster och Johan, vi åt smörgåstårta och drack hallonsoda. Ja myste lite med katterna och sen åkte vi till tuna park där ja köpte skor och sen sneglade jag lite på de vita tigrarna på parken zoo men ja såg dem inte. Fan. Åkte tåg hem iallafall och det var rätt nice, jag köpte elle, hänt bild och mamma köpte söndagsbilagan och så hittade vi en påse som innehöll en Larsson-tidning och en brio-påse. Lycka liksom. Kom hem vid sju och hade världens skavsår, har gått barfota hela dagen för att jag har så ont. Orkade inte riktigt bry mig om det så ja duschade och sen kom Emelie, Fia, Tonia och Tobbe och hämta mig, vi åkte till preem och sen till gullnäs. Frida, Petra och Rikard kom efter en liten stund. Vi skulle ha spelat kubb men det blev inte så. Ante, Johan och alla spelade fotboll och sen spelade alla utom jag och Rikard som skrattade åt alla istället. Det var nice, och varmt, och massor av cp myggor och knott! Alla åkte hem, jag och Fia skulle vänta på att Frida skulle komma tillbaka och hämta oss så vi gick halva vägen istället. Jajaja nu är jag hemma och gissa vad? Jo jag har tappat bort min mobil någonstans. Har letat i femtusen år och ringt lika många gånger men eftersom att den är på ljudlös har jag ingen aning om vart den kan befinna sig. Mest troligt känns Fridas bil. Känner att jag inte kan klaga mer. Det är sommar. Jag har fina vänner. Allting är ganska bra. Jag tar studenten om mindre än två veckor. Då kommer min släkt hit och firar med mig. Det känns fint. Att de bryr sig om mig liksom. Räven tar studenten imorn, grattis. Åh jag hade velat åka dit och äta allt gott som hon har bakat. Men puss, du är så jävla bra! Något annat som är bra är att jag är hemma igen, älskar att komma hem när jag har varit borta. Man uppskattar varenda liten grej. Mest att det inte är katthår i hela vårat hus. Och att sängen inte känns som en hängmatta. Och kanske mest att få göra vad man vill. Blablabla längsta inlägget ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var också med jö

2009-06-01 @ 00:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0