Bittersweet in every way

Igår var jag total nerd och pluggade i stort sett hela dagen(+++ till mig). Men idag blev det andra bullar, Petra fyller hela 19 år idag! Jag försov mig(igen) till första lektionen, kom upp tilll skolan när Petra och Antonia var i labbet och framkallade film, hängde där tills vi gick och åt. Vår andra lektion var inställd så vi gick till labbet en stund till och fixade innan vi åkte ner på stan och fikade. Vi gav våran present som jag hade slagit in så fint, hon vart happi och det var bra. Vi chilla och jag åt briemacka och drack cola. Sedan vart det lite kallt och jag gömde mig under en filt och sedan tog alla bussen hem. Nu har jag gjort det jag gör i stort sett varje vardag, legat i soffan och först sovit och sedan vaknat och sen druckit kaffe till gilmore girls. Sjukaste grejen hände sen!!! Jag satte mig vid min dator(som har varit cp i flera veckor, fick något virus och fick bort det och pappa köpte ett nytt antivirus-program som har segat ner datorn waaaay much osv.) och gick in på facebook och så hör jag en svagt ljud ur mina högtalare, hade inte på någon musik eller något annat som kunde låta. Stängde ner sidan men endå fortsatte ljudet, jag höjde volymen och hör att det typ är inspelat ljud från en brand. Det låter som att det brinner i min dator och jag får panik och undrar om den håller på att explodera eller något men inser att det vore konstigt eftersom att jag kunde höja och sänka eld-ljudet. Jag vet fortfarande inte vad det är, hjälp mig!
Nu har jag iallafall satt mig vid mamma och pappas dator och försöker skriva en student-önskelista åt alla som har ringt och undrat. Av mamma och pappa hoppas jag på en laptop, helst en acer. Av kitty & co kommer jag säkert få en bestick-låda precis som Erik, vilket är helt okej. Annars vet jag att jag önskar mig glas, både vin-och coctailglas. En maribowl från iittala måste jag verkligen ha, vet dock inte vilken färg. Rosa? Lila? Grön? Fast helst av allt skulle jag ju typ vilja ha en fin klänning. Eller skor. Eller väska. Men i stort sett alla presenter är jag positiv till. Eller nej, jag hatar att få dyra smycken och halsband. Jag tröttnar på alla smycken och har svårt för att gilla smycken så nej, inte det. Äh jag får återkomma helt enkelt. Idag ska jag få en byrå, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0