It's not me, it's you

FAVORIT-
SKOR:
Önskar jag kunde säga något fashionabelt märke men jag säger tygskor.
SNEAKERS: Conversen jag har fått av Elin.
JEANS: Förrut använde jag bara gul&blå men senaste tre åren har jag gått i mina utslitna svarta från monki.
T-SHIRT: Tycker om mina från lager 157 och men mest gillar jag ju min king-of-the-road-t-shirt som Petra råkade sno åt mig på Falukalaset förra året.
UNDERKLÄDER: Allt från primark!
VÄSKA: Mammas gamla mulberry eller den som jag köpte på myrorna i eskilstuna som nu är trasig.
PLÅNBOK: Självklart min turtlesplånbok.
SOLGLASÖGON: Olika jämt men jag gillar dem jag hittade hos min farmors mamma en gång för flera år sedan.
KLOCKA: Använder klocka ungefär en gång per år, då har jag en från ur&penn.
SMYCKEN: Random kedjor som jag hittat här och där. I för sig älskar jag glasögon-halsbandet jag fick av Frida.
MOBILTELEFON: Vill verkligen verkligen verkligen ha LG's prada mobil hahaha.
MP3: Min ipod
DATOR: Förhoppningsvis den jag får i studentpresent, om jag får en alltså.
SMINK: Majoriteten av mitt smink kommer från makeupstore, resten är typ maybelline, ysl, face, isadora eller hm.
ANSIKTSKRÄM: Den från Clinique eller en från ACO.
DEODERANT: Den som är torr och kompakt eller vad man ska säga. Hahaha dör, ni vet.
TANDKRÄM: Mamma tar alltid hem olika så jag hinner aldrig ha någon favorit.
SCHAMPO/BALSAM: Sunsilk eller elvital. Tror jag. Är inte så kräsen när det gäller sånt.
TVÅL: Den som vi har nu som luktar vanilj och honung typ.
PARFYM: Haha jag använder fyra stycken, Lolita Lempicka, Daisy från marc jacobs, Magnetism och Ocean Lounge som båda är från Escada.
MINERALVATTEN: Ramlösa skogshallon
VIN: Är inte så jävla duktig på sånt så ja kör med att billigast är bäst. Tania är ju gott i för sig.
DRINK: White Russian!!!!!!!!!!
BRÖD: Nybakat ljust bröd.
MAT: Bacon, chili con carne, makaroner, fetaost, brieost, sallader, grillat, pizza, kyckling, guacemole, bearnaise-sås osv. osv. osv. Jag älskar mat.
GLASS: B&J Cookie dough eller mjukglass med strössel på sommaren mmmmm! Fast åh päronsplit.
GODIS: Åh sånna här små flaskor som är rosa och blå är så jäkla goda. Eller djungelvrål.
SÄNG: Sängarna i källarn.
LAKAN: Mjuka lakan som är tvättade tusen gånger.
FRISÖRSALONG: Klipper mig aldrig men om jag gör det så gör jag det på headbanger.
DAGSTIDNING: Falukuriren såklart.
MAGASIN: Elle!

Kommentarer
Postat av: studenträven

angående studentpresenter till studenträven: jag hade dödat för broder daniel-boken av Klas Ekman som jag nyss läste. eller valfri fin bra fin bok. eller fina relativt tunna häftade alt sydda block med vita alt blanka sidor (OBS EJ SPIRALRYGG OBS EJ JÄTTETUNNA MESPAPPER). eller 005- eller 01-tushpennor. eller fint/fina hårspännen, örhängen, armband, väskor, wathever. eller EN FIN TAVLA/TECKNING/BILD/KLÄNNING/SMYCKE/SAK signerad stinisen22.



eller vad som helst som jag gillar. du vet vad jag gillar.



angående sängarna i källaren: ÄLSKAR

2009-05-26 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0