Here's a non fashion industry

Åh idag kom sommaren. Verkligen verkligen verkligen. Har gått i skolan till typ halv ett och sen åkte jag, Petra och Tonia hem till mig och satte oss ute på min baksida med saft. Sen kom Fia och vi spelade pratmakarna, drack kaffe och åt bullar. Vi gick omkring i endast linne och det måste ha sett rätt konstigt ut om man titta in på vår gård där fyra tjejer låg, en med olivolja över hela kroppen, med bena upp på bordet och dog av värmen typ. Eller okej, vi njöt väl. Det var en otroligt bra eftermiddag. Nu drog dem precis, ja ska plugga saker som skulle in för länge sen och det känns så jävla jobbigt. Jag fick vg på svenska nationella, både på talet och det skriftliga. Känns bra, Ulla hatar mig och jag fick vg. Det känns bara så jävla bra. Känns som jag har bränt mig på ena sidan av ansiktet. Det svider. Imorgon ska jag ta med mig kameran till skolan och ta lite bilder. För nu är det sommar, det är inge kul att ta kort på människor i regn och dåligt ljus. Jag känner inte att jag borde skriva mer oviktigt nu. Kommer tillbaka när jag har något verkligt spännande att komma med. Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0