Really really do

Hallå, jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna. Mest för att det har varit lite berg-och-dalbana i hela kroppen men nu är jag relativt neutral. Dricker ananas-te och äter giesha. När jag kom hem från skolan hade mamma köpt en maestro-sallad till mig och en cola, så himla bra är hon ibland. Sen åkte vi till rusta och köpte sånt man köper på rusta + världens bästa strumpbyxor och vit färg(jag ska måla om mitt rum). Efter det tvingade hon med mig till mc-jansson för att hämta min gamla moppe som ska säljas vidare nu, den har varit på lagning och självklart är jag tvungen att köra hem den. Jag, som inte har åkt sen jag var typ 15 och som är rädd i trafiken, ska alltså sätta mig på moppen i rusningstrafik och få hem den hel. Det började med att jag kom till en rondell med världens bil-kö och när jag hade stått där i typ tio minuter kom jag äntligen fram och ja, gissa vad som händer mitt i rondellen? Moppen lägger av såklart så jag står där och försöker få på den samtidigt som minst 20 bilister stirrar på mig. På fjärde försöket går den igång och jag åker så snabbt därifrån som jag kan. Iallafall kom jag hem hel och ren. Jag fick en påse mini-marshmallows som tack och tröst. Det har verkligen regnat hur mycket som helst idag, vilket var deprimerande. Men sen nu på kvällen blev det hur varmt som helst! Så då passade jag på att möta upp Anna och gå till Waynes med henne där Jonna & co satt, vi satt ute i stek-sol med kaffe och sådär. Petra kom och efter någon timme ramla Frida in(i blondt kort hår!). Och sen satt vi där och hade det mysigt. Tills dem stängde och vi gick hem. Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0