Kanske till och med kvällar och helger

Hallå. Det är lördag och det ska bli en så jävla bra kväll. Det vet jag. Jag ska på etage, jag har inte varit där på jätte länge och är faktiskt peppad. Afasi & Filthy ska spela vilket inte lockar så där suuuper mycket men inte mig emot. Ska gå hem till Fia snart och dricka vin. Igår var vi hos Fia ett tag sen till McDonalds och sen gick vi till rådhusgården en stund. Samuel bjöd på öl åt alla vilket uppskattades. Det var nice och sådär, när det stängde åkte vi med Olle till statoil sen hem till Fridas pappa för att försöka se en natt på museumet(som jag har velat se i typ tre år) men alla somnade. Jag är glad, för första gången på jätte länge är jag verkligen glad. Och jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, pappa åker till Laos på måndag, Erik kommer hem snart, det är tre veckor kvar tills studenten, solen lyser, jag är för blek för min studentklänning, jag måste gå nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0