Fyra cigaretter i rad, inget gör mig glad

Av någon anledning skäms jag av det faktum att jag fortfarande är vaken. Trots att jag gång på gång klagar över hur jävla trött jag är jämt så fortsätter jag vara vaken på 'nätterna', det har blivit någon slags motvillig vana. Jag vill sova, vill vara pigg men ändå tycks min, något osköna, datorstol ha en dragningskraft som gör att jag sitter här timme efter timme. Ärligt så ska jag sova strax, ska koka en kopp te, läsa bok/tidning till jag hamnar i min koma. Kommer garanterat försova mig, sånt som jag inte kan kotrollera. Min kropp är så jobbigt svag för trötthet, själva viljan att gå upp vinner inte över viljan som vill ligga kvar och sova i en varm och skön säng. Se, så jag mumlar på när jag är trött. Ska ordna så jag får vin eller cider imorgon, är ju ledig på torsdag och fredag så det är lugnt att bli lite full på en onsdag. Just det, te var det. Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0