Mister blue so pleased to be with you

Har köpt tyg till min studentklänning idag, var också på kupolen och
 pekade på glas och annat ja måste önska mig i studentpresent.
Sen kollade vi på skor och jag åt på taco-stället, kom mitt i Måns
Zelmerlövs uppträdande och det var totalt kaos i hela köpcentrumet,
det tog mig och mamma cirka en kvart att ta oss från rullstrappan ut
till bilen. Jag fick ett nytt repair serum av mamma. Sen lyssnade vi på
mitt liv som pingvin i bilen. Nu är jag trött och ska se på Harry Potter,
fyran tror jag. Ikväll vet jag inte vad som händer, något måste ju hända
annars blir det otroligt tråkigt. Jag saknar alla helger med fullspäckat
schema. Saknar att inte ha tid att sova för att det hela tiden händer
något nytt roligt, vill bara göra saker så jag slipper tänka.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: MÅNS_LOVER_91

MEN MON DIEU SPELADE MÅNSIBOI PÅ KUPOLEN & DU GICK BARA FÖRBI?????????????????????????

2009-03-21 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0