Real love, i'll give it

God-dag/kväll/natt
Det är natt i min kropp och mitt huvud. Jag sov 2 timmar och 20 minuter inatt och har inte sovit sedan dess. Har filosofiprov imorgon och kan alltså inte sova nu, måste plugga. BUÄHG. Ska dricka kaffe och äta jätte goda chips och plugga. Samma imorgon. Har massor att ta igen som jag inte hinner med. Verkligen långt ner är jag nu känns det som, dessutom hatar mina föräldrar mig just nu. Pappa har inte pratat med mig sedan igår morse och mamma säger bara det som är nödvändigt. Allt känns så fel och jag vill ingenting. Vill sova, vill ha någon som kan klappa mig lite på huvudet och säga att allt blir bra till slut. Vill mest av allt att jag inte ska behöva oroa mig över något hela tiden, varje dag kommer en ny sak jag ska börja fundera över och jag vill bara ha det tyst. Tyst.

Kommentarer
Postat av: frida

älskar att klappa folk på huvudet & säga att det blir bra. bäst är det ifall personen ifråga måste iväg & jobba eller motsvarande & jag kan vara hemma & baka kakor som jag kan trösta med när man kommer hem.

2009-03-03 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0