Love has left the room

Dagens humör: ndkshfsjdkgh
Dagens frisyr: mittbenan
Dagens klädsel: min stora svarta nya tröja och leggings
Dagens borde: PA och sy
Dagens planer: Vet inte, kanske hyr en film men min dvd är hos Frida
Dagens vill ha: Fem miljoner kronor. Eller bara tillräckligt för det jag måste ha.
Dagens längtan: Jag längtar efter att vilja göra saker
Dagens beroende: Cola! Har inte druckit cola sedan igår!
Dagens tråkigaste: Sitta på föreläsning på högskolan 
Dagens person: Harry Potter
Dagens irritation: Ja, livet i stort sett
Dagens händelse: Hahhaha killen som ramlade utanför bussen
Dagens onyttiga: Allt jag kommer äta och dricka ikväll
Dagens middag: Räkor!!
Dagens bästa: Att det är fredag räcker rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0