Show yourself

Dagen har en så länge varit bra, har kommit på ett ypperligt sätt att kunna sova länge utan att störas av solljus. Min ögonmask från Urban Outfitters är hjälten. Idag vaknade jag av att mamma slängde en påse på min mage, den innehöll en bok, twilight på engelska. Hon har fått för sig att jag ska börja läsa engelska böcker, jag som är mitt inne i tre olika böcker (hål i huvudet, ego girl och balladen om sandra ess) har inte riktigt ork med en till bok, som dessutom är på engelska. Jag tycker ju om engelska och är rätt bra på det, fattar allt iallafall men det tar liksom extra tid med en engelsk bok.
Skit samma, i påsen låg också en liten rosa plåtburk med mint tuggimmin. Från min moster. Hon och mamma var i Stockholm i helgen och var på spa, det var deras julklapp från mig, Erik, Johan, Tommy och Krille (deras barn alltså). Dem fick gå på massage, sånt där bad, sova där och sen skulle dem få frukost buffé dagen efter, då hade iallafall dem kommit till frukosten och det hade varit rätt tomt i lokalen, bara några få som också var uppe tidigt och åt. När dem hade satt sig så kommer kronprinsessan Victoria in tillsammans med Daniel och sätter sig vid ett bord intill. Tydligen tillsammans med Daniels familj från Ockelbo. Lite roligt sådär.

Kommentarer
Postat av: frida

hahahahahhahahahhahahahahahhaha JAG SKRATTAR IHJÄL MIG

2009-03-01 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0