Jag vill att du lämnar mig med

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Hela textkommunikationslektionen var rätt roande idag, speciellt när vi ska komma på vad olika ord betyder.

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Olle ringde mig mitt i sömnen och berättade om olika events han hade varit med om på väg till Arlanda.

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Satt här då med, var kanske lite piggare och mitt te var lite varmare då

4. Vad hände dig 1993?

Jag var tre år, gick på dagis troligtvis och lekte med

6. Tre ord varför du sist spydde?
Om jag kommer ihåg rätt var det efter en rätt brutal fylla, jag spydde för att jag mådde sjukt illa och kunde knappt stå upp. Det var bara vitt skum som kom upp, skit äckligt.

7. Vilken färg är din hårborste?
Svart

8. Vad köpte du sist?
  Idag köpte jag (mamma betala) en svart t-shirt

9. Vad fick du senast i present?
Ja det var väl tröjan då, eller drick yougurten hon också köpte

10. Vilken färg är din dörr?
Till mitt rum är den ljusbrun, ytterdörren är svart.

11. Var förvarar du dina pengar?
På banken alternativt några mynt här och där i väska och plånbok

12. Hur var vädret igår?
Molnigt och regnigt men samtidigt snöig. Slask och snö och halka. Sämsta vädret någonsin.

13. Vart kramades du sist?
Utanför foto-rummet idag

14. Vad ser du fram emot?
  Helg, Åka till Göteborg, Studenten

15. Vad är 15?
Åldern då man mår som sämst. Ungefär,

16. Vilken skostorlek har du?
38-39

17. Vill du klippa dig?
  Nej, men jag borde kanske.

18. Är du över 25?
Det verkar inte så.

19. Pratar du mycket?
Ja det beror väl på

20. Kollar du på O.C.?
  Var helt besatt för ett par år sedan, nu var det ett tag sedan.

21. Har ditt namn ett "x" i det?
Haha nej men när jag gick i mellanstadiet ville jag stava mitt namn Ztina.

22. Känner du någon som heter Steve?
Nej men skulle gärna vilja

23. Hittar du på egna ord?
Ibland! Åh det är så roligt

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Verkligen inte, eller inte enligt mig iallafall

26. Vad har du för mobil?
  En vit, som håller på att dö tror jag.

27. Vem ringde dig sist?
Pappa

28. Biter du på naglarna?
Nej har slutat med den dåliga vanan

29. Har du lockigt hår?
Inte det minsta.

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
  Vet inte riktigt, inget riktigt stort försen Peace and love iallafall.

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
  Mja, det borde väl vara Ulla. Hon är alltid sämst.

32. Hur många gånger har du svurit idag?
  Ja men sånt där kan man inte hålla räkning på.

33. Vilket ord/vilken mening säger du ofta?
Jag anväder nog ordet fitta lite för ofta.

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Japp!

35. Ska du jobba imorgon?
  Skolan då.

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
  Är dålig på att säga det nykter, kommer inte riktigt ihåg.

37. Vad borde du göra nu?
Sova borde jag.

38. Har du något smeknamn?
  Stonk, stojn, stinky, stinis (typ bara pappa som kallar mig för det), stonken, stonkan osv.

39. Sover du mycket?
Verkligen inte

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
  Batman the dark knight <3

41. Vad ska du göra på lördag?
Kanske köpa tyg på rosa huset, definitivt sova ut och sen har jag inga planer.

42. När var du ute sist?
  Utanför huset: idag när vi kom hem från Borlänge, ute på krogen: i fredags på phone me

43. Har du gråtit idag?
Nej!

44. Är du en glad person?
  Jo för det mesta må jag säga.

45. Har du roligt nu?
  Nej, är trött och grinig.

46. Vad äter du helst?
  Bacon, chips, banan-mango-apelsin-drickyoghurt, pizza, pasta osv.

47. Vem var du med sist?
Ja det måste väl ha vart med Frida och Anna igår eftermiddag

48. Vad heter din mamma?
Britt Karlsson, hette Larsson innan hon tog daddys efternamn. Inger i mellannamn.

49. Vad är hela ditt namn? 
Stina Lovisa Karlsson.

50. Tycker du om någon just nu?
Jag tycker om massor av människor just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0