Sometimes you close your eyes

Godkväll, jag har ikväll suttit inne på facebook längre än vad som känns okej och sen har jag sett en jättttttte bra film med mamma, efter bröllopet hette den. Lite svensk och lite dansk sådär. Ätit räkor i chilisås med ris har jag också gjort, och ätit popcorn och druckit coooola. Har varit hemma en hel fredag eftermiddag och kväll, känns okej. För jag är ju endå ledig på måndag också. Vill vara redigt packad just nu, dansa och ramla och däcka i ett badkar. Känns bara som att det skulle vara roligare än att sitta i ett tyst och mörkt hus just nu. För jag blir så förbannad på livet då, när allt är tyst och jag får riktigt tid att lyssna på mina egna tankar, så jävla orättvist att man måste må skit jäääääämt. Blir inte ledsen utan jag blir riktigt jävla förbannad på den som har bestämt att livet ska vara på det här viset, när man väl är ung och frisk och inte borde ha bekymmer så kommer allt. ALLT! Och alla ska bli så jävla jobbigt hela tiden att jag varken hinner eller orkar ha kul. Man har inga pengar, ingen fritid och ingen sinnesro. Sen när jag blir gammal vill jag inte festa, köpa snygga skor eller åka på spontana resor till spännande städer. Jag vill göra det nuuuuuuuu!!!! Så jävla grinig är jag också idag, har användt varenda svordom som finns och funderar på om det finns någon som heter permanent pms. Nu behöver jag några kramar och något varmt att dricka, därför ska jag göra varm choklad. Dock finns inget som kan krama mig och min ipod strejkar. Jävla bögliv. Dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0