Never gonna happen

Dagens tack går åt termosen. Vilken underbar uppfinning! När ja kom hem från skolan (12.25) kokade jag en hel termos te och gick upp och satte mig i soffan, sen har jag suttit där och druckit kopp efter kopp utan att behöva gå ner en enda gång! Jag drack min senase kopp för ungefär 10 minuter sedan (17.32) och det var fortfarande alldeles lagom varmt! Hur bra är inte det?
Och föresten behöver jag hjälp, jag hittade min fula gröna dagbok från hela högstadieperioden och den har ett sånt där satans lås som man alltid tyckt var helt onlödigt bara för att vem som helst kan komma in i den endå och gissa vad? Jag kan verkligen inte få upp den! Jag har inte nyckeln så ja har försökt med saxar, knivar, hårnålar och pennor och ingenting fungerarrrrr. Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0