I know i know i know

Idag har jag städat och i vanliga fall hatar jag att städa men idag vart det helt plötsligt hur kul som helst när jag hittade gamla dagböcker och anteckningsblock.

En av böckerna jag hittat var en röd bok som jag skrev om mina vänner i, hur jag lärde känna dem, hur dem var som personer och sen i slutet så gav jag alla vänner poäng från 1 till 10 på hur bra vänner dem var, helt jävla sjukt och hemskt. Men iallafall detta var alltså typ 2002/2003 och jag hade precis lärt känna Frida, eller vi hade kanske känt varandra i någon månad och då har jag skrivit så här:

"Frida var egentligen kompis med Josephine först, men jag träffade henne på Hellmans ö och då blev vi också kompisar. Frida är skit bra på att rita och hon går också på friidrott med mig och Josephine, fast hon är mycket bättre än mig. Hon är jätte rolig och vi har aldrig vart ovänner. Hon tycker om delfiner och spelar piano, hon har ett piano hemma hos sin mamma. Jag har vart där en gång och då åt vi rostade mackor och jätte god saft och sen kastade vi med en ballong jätte länge. På hennes rum har hon bilder som hon hade målat av kändisar på och en har hon målat pink på och den är jätte lik. En på celine dion också. På kompisfaktorn får hon 10/10. Frida är underbar."

I en dagbok från 2001/2002 har jag skrivit så här:

"15/1-02 Hejsan! Idag var jag med i vi i femman. Vi förlorade tyvärr. Men det var roligt att vara med. Jag ska på dykning snart med Erik och hans kompis Erik. På dykningen använder vi simfötter, snorkel och cyklop. Idag ska vi simma igenom ett rör. Nu måste jag gå! Hejdå! Från Stina"

Kommentarer
Postat av: anna

haha, så gullig

2009-03-11 @ 23:18:29
URL: http://agarina.webblogg.se/
Postat av: jennie

hahhaahahhaa, hur charmigt?! :D

2009-03-12 @ 14:16:12
Postat av: cp

hahahah älskar gamla anteckningsböcker

2009-03-13 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0