I felt you in my legs before i ever met you

Idag har jag fikat med Sara och sen gått lite på stan med henne, sjukt trevligt var det men vädret var hemskt. När jag kom hem drack jag mitt nya te som var mums och kollade på greys och den rätte för rosing, åt god mat och sådär. Är trött nu, ska se beck senare och kanske ta ett glas vin tillsammans med Frida, Fia och Linda. Som ett gäng medelålders. Det är förövrigt internationella kvinnodagen idag, woho! Det har jag firat med att inte göra något speciellt, precis som det ska vara kanske! Har studiedag imorgon så då blir det jobba med projektarbete och mediekommunikationen. Har ont i själen och jag vet inte om jag är sämst i världen på timing med tanke på dagen osv. förstår om ingen annan förstår men allt är bara olägligt och jobbigt. Är bara trött på allt gammalt som finns i mitt bagage, är dock glad åt allt nytt som kommer komma. Allt fint. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0