Got to give it time

Idag har jag haft religion och circa två sekunder textkommunikation, sen fikade jag med Frida, Fia, Anna, Petra och Antonia på kopparhatten, skit god kladdkaka idag. Efter det följde jag och Frida med Anna hem och så såg vi klart Across the universe, kollade youtubeklipp, lyssnade på lp skivor och snackade. Sisådär vid kvart över fem gick (!!!!!) jag hem och värmde god mat och såg på tv. Somnade in och vaknade vid 8 av att mamma kom med kaffe. Hela dagen har varit ganska bra faktiskt, fint sällskap och sådär. Inser att mina inlägg är sjukt tråkiga nuför tiden, skriver samma saker om och om ingen. Så cynisk. Men vet ni, jag ska flytta ihop med Frida, min bästa vän. Och när våren och sommaren kommer så lovar jag att bli gladare, jag lovar att hälsa på er alla och sprida glädje åt er. Och sen tar ju jag studenten och börjar mitt riktiga liv, sånt måste ju vara kul.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0