All your ideas

Jag pallar inte att jag skrev ett jätte långt inlägg nyss och sen ba poff! Borta! Utan att jag gjorde något alls :(
Iallafall har jag fotat fyra timmar idag, haft filosofi, kånkat på jätte tung väska innehållandes två kameror, en hårtork, en locktång, en sminkväska, skolböcker osv. Jobbigt. Spontanfika efter skolan, det var fint(men dyrt insåg vi, 23 jävla spänn för en fucking liten hallongrotta!). Sen blev alla så fruktansvärt kissnödiga att vi var tvungna att åka hem. Jag har ätit kladdkaka, sett två avsnitt av ballar av stål och läst ut min bok. Hatar lite att läsa ut böcker, man blir så tom. Så ja satt i duschen i en timme med skåll-hett vatten över huvudet. Nu är jag helt svullen i ansiktet och känner mig lite dåsig. Och så har jag nationellt prov i svenska imorgon. I fem timmar. Därför borde jag lägga mig snart. Ska nog göra det. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0