This can't be right

Herregud vad jag är trött. Kom ganska nyss hem, från Djurmo(!!!!). Fortfarande rätt förvånad över att jag ens åkte dit, men hallå jag hade jätte kul. Vi grilla, åt, spela kubb, drack osv. Alla blev fulla, jag sjöng sing star och vann över Linda tre gånger och sen ja, jag vet inte riktigt. Framåt natten fick jag och Linda för oss att vi skulle åka hem av okänd anledning och pinsamt nog har jag skickat sms till massor av människor i min telefonlista där jag ber dem komma och hämta oss. Jag har inte jätte mycket minne av det men det blev som det blev. Jag däckade i en säng med Linda, fast sen drog Linda en våning ner och jag delade istället säng med Fia och Johan. Idag mår jag väl sådär, efter att ha legat kvar i sängen och degat i några timmar gick vi upp och så hade killen som bodde i huset hur trevliga föräldrar som helst som hade dukat upp värsta feta frukostbuffén i köket som vi frossa i. Det var gottttttt. Satt lite i solen och sen åkte vi hem och jag är som sagt hur jävla trött som helst. Och jag vet inte vad jag ska göra ikväll, måste göra någonting för det gnager så jävla mycket i mig när jag inte har människor omkring mig. Jag blir helt galen. Jag behöver någon(alternativt hjälp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0