I'm just as human as a human can be please touch me


DAGENS
Vill ha: En ny sommargarderob
Klädsel: Sovshorts och t-shirt, de får gångerna jag gick ut hoppade jag i ett par svarta jeans och ett vitt linne.
Frisyr: Otvättat hår i hästsvans
Låt: Alla låtar på Forever Frank-skivan med Frank Sinatra såklart
Saknad: Oj, får liten tår i ögat. Typ Agnes jätte mycket och Frida Maria Stenmark alltid
Längtan: Herregud, sommaren och alla dess upptåg som jag äntligen inser kommer bli underbara!
Drog: Hehe söndags-cola
Köp: En blå klubba och en rosa kamelont (en sån där sur avlång godis)
Humör: Jag kör bergochdalbana-stylen a la Stina.
Möten: Eh förutom mamma, pappa och Erik så har jag mött Petra och Frida och sen allt folk i val-lokalen då
Dummaste: Jag. Jag är så himla dum som överanalyserar, förstorar och förvränger saker.
Vackraste: Eftersom att jag har försökt att stänga av min emotionella sida så får det bli något mer materialistiskt, t.ex. alla fina kläder på topshop och urbanoutfitters hemsidor.
Hälsning: Jag tror att om man får hälsa till vem som helst i hela världen, död eller levande, så vill jag ge en hälsning till Pepsi. Min hund på andra sidan jorden som vi hade när jag var sex. "Hej, hoppas att du lever och mår bra, jag saknar dig och om några månader kommer jag och ska leta reda på dig. Ha det så bra så länge, puss och kram!"
Tv: Sista avsnittet på säsongen med Gossip girl.

Kommentarer
Postat av: fms

:****** saknar dejejjejjjjej kom hit

2009-06-08 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0