Surrender me

Hallå därrrrr. Jag har sommarbrända ben och en glass i min mage. Jag har badat för första gången i år och det var faktiskt varmt så vi badade rätt länge. Och spelade kort och åt maestrosallad. Det var en jättejättejätte bra eftermiddag och vi hann med att hoppa lite studsmatta utanför hos Anna också. Jag har mest lyssnat på the Embassy sen jag kom hem och ätit lite chips. Jag har världens bästa shorts på mig och jag har druckit lite för mycket cola så min kropp är helt kolsyrig och studsig. Ska duscha ur mitt sjö-hår och äta lite bacon, mamma dissa mig för vin hos Marie och Olle så jag är solo ikväll. Ska nog hitta på något med my friends innan final i project runway. Och Frida tar studenten idag, det är helt sjukt. Jag tar studenten om mindre än två veckor och allt känns bara så surrealistiskt. Imorgon ska det bli dåligt väder och det gillar jag verkligen inte, hoppas det blir fint tills på torsdag för då ska vi till uvberget med klassen. Vi ska bli uppdelade i olika lag, t.ex. Friends of Freud och dylikt. Det blir otroligt fint tror jag. Nu ska jag som sagt äta bacon och duscha. Puss darlings

Kommentarer
Postat av: Anonym

friends of freud måste ju bara vara vårt lag!!

2009-06-02 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0