Knocking me outside in

Ah hej. Jag lugnade ner mig lite. Åt en kebabpizza och sådär. Och grannen slutade tillslut hammra och har inte gjort det sedan dess. Hon kanske läser mig blogg. Tur för mig isåfall. Och kanske lite pinsamt. Har inte ens presenterat mig för henne och hennes barn så det skulle inte vara helt rätt att hata henne innan jag ens har hälsat. Jajaja, jag älskar internet och sitter här igen. Jag har faktiskt inte suttit här hela kvällen även om man gärna skulle kunna tro det! Jag har varit ute och flängt och sedan suttit i Fridas nya lägenhet och druckit te, rökt cigaretter och tittat på främlingar som gått förbi nedanför hennes "balkong". Så otroligt underhållande med människor, kommer förmodligen bli min främsta hobby i sommar att sitta där och spana. I morgon åker jag till Stockholm med mamma och pappa för att hälsa på gamla vänner och handla lite kläder förhoppningsvis. Och kanske bada. Sedan åker vi till Eskilstuna och firar morfar som har fyllt år och degar lite hos moster också. Sen har jag föreställt mig en underbar helg innehållandes lagom mycket sol, picknick, bad, skratt och min bag-in-box. Det har hänt en ganska fantastisk sak också som jag inte riktigt vet om jag borde skriva om än för att mitt huvud är lite skevt för stunden och jag har för mycket tankar runt det hela än så länge. Men jag lovar att jag ska skriva om det när jag kommer hem. Det har börjat bli ljust nu, jag gillar det. Jag gillar sommaren och jag gillar att vara arbetslös och inte behöva göra någonting alls. Jag gillar att min bror kommer hem nästa vecka och jag gillar att dricka vin. Jag gillar att bada och jag gillar att resa. Så! Nu har ni lärt känna mig. Lite mer. Eller nja. Vet inte vad jag håller på med, jag är trött och ska äta något puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0