Kan vi inte bara gå någonstans och bara inte vara

Okej nu ska vi inte deppa ihop helt och hållet. Fan jag är ju fri nu! Har sett Changeling med farmor och den var king!!! Har föresten fått alla säsonger av grey's anatomy av pappa i studentpresent så jag kan hålla mig sysselsatt när alla andra jobbar. Alla skickar tack-för-allt-sms från gamla klassen och jag är helt rörd och ledsen. Alla fina. Och mina kusiner åkte hem idag, eller alltså Lisa och Hugo och jag har typ inte hunnit träffa dem nå mycke alls och det känns sjukt trist. Men vi åker ju till Danmark om nån månad. Det kommer kicka så jävla mycket ass. Legoland och hela köret. Nu är mamma och pappa hemma igen så ja ska dricka kaffe och sen göra något vettigt. Är så jävla hungrig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0