He doesn't look a thing like jesus

Det känns som att klockan är 1 eller nåt. Men tydligen är klockan halv 6. Det känns inte så bra. Jag har ont i halsen och är trött i min kropp. Jag är arbetslös och ska till arbetsförmedlingen imorgon. Jag har skrivit listor på vad jag kan göra om jag inte får jobb, en to-do-lista, en egenskapslista, en vad-kan-jag-tänka-mig-att-bli-lista, en mål-lista osv. osv. Herregud.
Jag har inte duschat sen i lördags så det kanske man skulle ta och göra nu. Sen ska jag kolla på serier och film hela kvällen/natten har jag tänkt. Borde köpa något gott att äta, chips och dipp och naturgodis och cola sounds good. Jag har blivit så jävla datanörd att jag måste slita mig härifrån. Imorse grinade jag för att jag är så patetisk, det kändes ännu mer patetiskt. Haha tur att jag har kvar min självironi. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0