Can't get enough

Hallå. Nu är jag hemma på Blindgatan igen. Känns bra. Min kropp är helt totalt död efter all kyla, blåst, lekar och skoskav. Det har dock varit väldigt roligt och mysigt att vara iväg i skogen. Vi kom dit och började med att beställa pizza till alla. Vi åt och sen började vi med en galg-lek. Mitt lag kom två, jag var med i Strindbergs samling. Jajaja vi fortsatte med lekar osv. låg i stugan på alla tusen madrassen och spelade kort. Hade mer lekar och satt vid elden. Vid typ elva skjutsade vi in Anna till stan och när vi kom tillbaka var det mörkt. Vi satt någon timme vid elden och det var mys. Sen gick alla in och jag åt. När alla äntligen lugnat ner sig och lagt sig upptäcker Frida någonting i sin kudde(kudden hade hon hittat på en hylla tillsammans med massa andra kuddar som antagligen skulle finnas i stugan för utlån), hon säger att det är något hårt och att det sticker ut någonting ur kudden. Jag och Antonia känner och det är verkligen någonting konstigt. Det är liksom en liten grej som är hård och mjuk. Frida trodde det var ett fiskedrag och bestämmer sig helt enkelt för att ta ut det. Helt plötsligt skriker hon att det är en fågel. Alla börjar skrika och vi tänder lampan och vi ser att det ligger en död fågel i kudden. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT. Killarna börjar kasta omkring fågeln och det blir kaos och fyra stycken åker hem. Hahaha så sjukt. Sen sov vi 6 timmar och vaknade till Lindas vackra morgonsång. Så det var bara att gå upp. Vi åt frukost och hade dem sista tävlingarna, vi var såååååå nära att vinna men Team Thatcher tog hem det hela. Sen städa vi och åkte hem. Det känns som att jag har druckit fem liter sprit och har varit vaken i tre dygn. Inte okej. Nu ska jag äta chips, duscha och sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kände du också på den?

2009-06-05 @ 16:03:18
Postat av: stina

haha men ja! du sa ju till mig att göra det så då tog jag ju på den!!

2009-06-05 @ 17:22:50
Postat av: cprauven

ssshhhhhhhhiiiiiittttttttttttttttttt dör dör dör dör dör dör dör hade börjat gråta som en liten gris eller en liten fågelbäbis.

2009-06-05 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0