So tell me if you see her

Ja. Det har varit en varm och bra dag. Vaknade och åkte till Byrggkafét där Anna, Sara och Jonna satt, köpte dock inget fika men vi satt där i solen och prata om ditt och datt och framtiden. Det var väldigt mysigt. Sen gick vi omkring på stan tills klockan blev över tre och då åkte vi hem. Jag har sedan dess ätit nudlar, givit mitt kontonummer till greenpeace-killen(så jag är numera medlem i greenpeace! Yey eller nåt), slagit i min fot så den gör löjligt ont och så har jag inte gjort något mer. Ska ju som sagt ut idag så jag måste leta reda på någon gammal trasa att sätta på mig och sen äta pizza med Erik. Har verkligen inget kul att skriva, och jag har ingen aning om vad ni vill läsa heller. Så eh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0