Come closer to my sweet heart

Godmorgon, det är en ganska bra morgon. Igår fikade jag i tre och en halv timme på Bryggcafét med Sara, Anna och Jonna och det var så himla kul. Vi prata gamla 9b-minnen och skrattade hur mycket som helst. Saknar att träffa dem, det får bli ändring på det nu. När jag kom hem kollade jag på sex and the city och satt lite här. Efter det gjorde jag fem mackor, oboy och tog med en yogurt och så la jag mig i sängen och hade piknik och läste böcker. Läste ut två stycken och började på en ny. Somnade efter fyra och vaknade idag av att någon ringde på hur långe som helst på dörren, varken jag eller Erik orkade öppna åt någon som plingade på 10 på morgonen så vi sov vidare men sen hörde jag att någon skrerk STINAAAA STINAAAA ute på vår baksida och då var det bara att stiga upp. Det var Lena som skulle låna vår gräsklippare. Sen försökte jag somna om men vaknade någon timme senare av att det plingade på igen, nämen gissa om det inte är Lena igen! Erik fick hjälpa henne att betala sina räkningar för hon hade virus på sin dator och jag gjorde kaffe och sen satt vi tre och fikade medans jag äntligen öppnade min bärbara dator som jag fick för mer än en månad sedan. Den ligger på laddning nu och jag är väldigt taggad på att få igång den. Om nån timme ska jag ner på stan och köpa ny mobiltelefon till mig. Har lite separationsångest och måste nu skriva ner alla sms som jag vill komma ihåg eftersom att jag ska flytta över abonemanget till den nya telefonen = min gamla kommer inte fungera. Lite ledsen, men samtidigt kommer jag ju få en ny älskling.
Ikväll ska det tydligen vara sol och 21 grader och därför planerar jag på att vara utomhus vad jag än ska göra. Ska iallafall vara med Petra och Frida. Kanske Linda också och någon mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0