Watch me leave

Ännu en dag med pissigt väder. Men vad tusan gör det egentligen? Igår var det världens jobbigaste morgon/dag, jag och Frida vaknade och mådde så jävla dåligt. Jag ville inte vara vaken men kunde inte sova, mådde för illa för att äta men var hungrig endå, frös och svettades, kunde inte koncentrera mig på tvn för mitt huvud dunkade men ja kunde inte blunda för då mådde jag mer illa. Låg och kved och skrek för jag hade panik och Frida lika så. Tillslut tog jag mig hem och duschade. Mamma och moster hämtade mig och Erik och så åkte vi till stugan. Vi åt mat och satt en stund, sen åkte jag och Erik hem igen. Vi är inte så mycket för det lugna livet i skogen. Jag tog bussen till Petra och kikade på nya lägenheten samt åt popcorn, drack te och såg på Irene Huss. Sen såg vi Big brother och paradise hotell. Sov kvar där sen för det regnade så sjukt mycket att det hade varit omöjligt att gå hem.
Vaknade av att det borrades någonstans i en lägenhet intill, hela huset skakade och det gick inte att gör något annat än att trycka kudden ovanpå huvudet och försöka somna om, klockan var ju bara halv nio. Men tillslut gick jag upp iallafall och gick den långa promenaden hem. Fikade med Olle på waynes och sen på kopparhatten med Petra och Tonia. Kom hem precis när maten var klar så det var bara att käka igen.
Nu är jag så uttråkad att jag funderar på att gå på bio själv. Eller gå ut på krogen och träffa Anna som är i Falun. Eller gå en riktigt jävla lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0