Shot in the back of the head

Vädret gör mig helt jävla depressed och jag känner mig så jävla nere just nu. Positivt är dock att min bror flyttade hem från London idag, att mina vänner är kick ass och att jag åker till fucking jävla Danmark på lördag men mina favorit släktingar. Igår fortsatte Harry Potter tittandet och vi kör på samma grej ikväll igen. Ska dock hinna träffa Anna en sväng innan hon drar iväg på Hultsfred. Sov hos Petra igår och vaknade ensam i sängen imorse och låg och degade as länge. Hon hade dragit till jobbet så jag hängde i hennes soffa och såg på någon film och åt frulle. Sen kom mamma och pappa och hämta mig så vi åkte till Mio och kollade på mattor osv. Nu ska jag springa hem till Frida för att sen åka till Petra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0