I just want your kiss boy

Det är bara negativa tankar i mitt huvud. Dygnet runt som om klockan var två en söndagsnatt. Varje sekund. Vaknade av en dröm imorse och tog upp min mobil för att se om den var sann. Det var den såklart inte så jag somnade om och drömde att jag såg twiggy frostbite på hultsfred. Nu är det alltså dag och verklighet och allting som det innebär. Jag ska klä på mig nu och gå ner på stan med mamma för att hitta en bok på biblioteket eller på akademibokhandeln. Sedan tror jag att jag ska gå hem till Frida för att dricka äckligt mycket vin och vara full på harrys. Tycker att det verkar som en otroligt jävla bra idé.

Kommentarer
Postat av: frida

jag skanar dig, saknar när jag alltid pratade med dig om allting & på så sätt också kunde förstå vad jag själv tänkte. dricker ditt te i alla fall.

2009-07-09 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0