He wasn't there

Åh jag orkar inte med det här längre. Att sitta och tänka på saker, att sitta och ångra saker, att sitta och önska saker, att sitta och hoppas på saker, att sitta och inte göra något åt det som man egentligen mår dåligt över. Allt jag gör är att klaga, gnälla och gråta, men jag gör ingenting. För att jag är feg och rädd att något skulle gå mer sönder om jag gjorde något. Jag skulle inte stå ut med att någonting var mitt fel, då skulle jag ju dö. Om jag mår dåligt över någonting som någon annan har gjort så kan jag iallafall leva med mig själv. Ni har säkert ingen aning om vad jag babblar om, jag vet knappt själv. Vet bara att jag inte kan fortsätta sitta så här och tänka sönder mitt huvud. Måste göra något. Helst nu.

Kommentarer
Postat av: j

jag vet, man mår hellre dåligt över något någon annan gjort för då är det lättare, typ! jag tror jag vet hur du menar eller jag vet hur jag menar men det är svårt att förklara. djadbaj men picknick på lördag eller söndag? :) <33

2009-07-29 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0