When you come for me

Hello there. Mm klockan är snart åtta, har sett typ åtta avsnitt av the hills. Läste någon liten artikel i mammas tara-tidning om att vitlök är bra om man inte vill ha magsjuka så jag har bestämt mig för att äta sjukt mycket vitlök nu, skiter i om jag luktar. Tänker inte spy!! Vitlök motverkar också förkylning, cancer, hjärtsjukdomar etc. Är pepp nu, sjukt pepp. Vill typ festa eller åh jag vet inte, hdfskahfiduhf jävligt taggad på whatever så call me om något kul händer. Älskar att blanda in engelska ord och uttryck i mina inlägg. Just so you know. Nu kom jag på vad jag är taggad på! Att åka till London och festa och gå omkring. Har dock inga pengar att shoppa för så det skulle bara bli utekvällar att lägga pengar på. Fucking fabulous, mamma vill ju att jag åker ner och hjälper Erik hämta hem all hans packning någon gång i mars så det blir fett. Gratis resa + mat och sen kan jag bara lägga mina egna pengar på redbull&vodka. Hell yes. Nu drömmer jag iväg lite känner jag, ser ut över snötäckta gator och termometern står på -21. Det ser inte bra ut, det blir mössa, vantar, halsduk och dubbla långkalsonger framöver. Puss och hugs

Kommentarer
Postat av: räven

som du vet älskar jag & min familj ati-förkylnings-knep. & dricker massa te med honung & ingefära så fort vi kanskekanskekanske är på väg att bli förkylda. vitlökskapslar käkar vi också. eller jollan. & mamma. hela tiden. hela tiden.



+ bästa för att slippa magsjuka är att käka vitpeppar. hela pepparkorn. en si så där femton stycken. svälja ner med vatten. asbra.

2009-01-04 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0