Can't shake me off no no

Nyår var det ja! Igår vaknade jag halvsent och trött men åkte till stan iallafall för att handla saker som jag egentligen inte skulle handla samt köpa bearnaise-sås och fetaost. Ja sen åkte jag hem, eller nej jag gick hem och sen duscha jag och städade och sydde klänningen för kvällen och sminkade mig osv. Sen kom Frida och vi började lite med maten. Emelie och Daniel kom snart efter och sen även Petra och Rickard. Vi laga mat medans vi drack moserat vin med hallon i. Åt sen mat och så kom Sandra och Mikaela. Vi lyssnade på dåliga och bra skivor, drack, tog kort, vissa spillde mer än andra och en del små konflikter fast inga seriösa. Tio i tolv gick vi hemifrån mig i rask takt, Petra och Rickard kom på efterkälken och viud tolvslaget stod jag Frida och Olle utanför fonus begravningsbyrå och gjorde gruppkram och sen sprang vi till torget. Endast 92or och 93or på stan. Vi skulle ta bussen kvart över 12 men den gick inte förren tjugo i ett så vi chillade på Maestro och Petra snodde en mössa och i samma veva stukade hon foten. Vi hoppade på bussen och jag fick åka billigt. Vi kom hem till Petra och ja, jag vet inte riktigt vad vi gjorde först. Petras fot blev ompysslad och folk spelade gitarr (en del bättre än andra). Sen hamnade vi i köket och satt där tills solen nästan gick upp. Klockan fyra tog jag en vilpaus och vaknade en timme senare, då var bara Petra Frida och Rickard kvar. Sen skulle vi sova och det var så satans kallt. Jag hade alla mina kläder på mig och ett täcke och jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Vaknade på morgonen av att jag mådde så illa att jag fick kräla till toan och spy.
Nu har jag ätit rester från gårdagen och sex liter bearnaise-sås och druckit cola. Har sett the break up och sen grinat i en kvart. Sen har jag pratat med mamma, druckit kaffe och plockat undan typ. Inte för att någon bryr sig. Nu ska jag duscha och sen till Petra och ha det bäst.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: hasse nyland

jag har int medverkat till detta - ändra texten så jag försvinner i detta sammanhang

2009-06-25 @ 14:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0