You are going to need someone on your side

Jag är glad och smått besviken. Glad för att jag har finaste vännerna i landet och besviken på mig själv för att jag inte åkte till Norslund. Kunde ha druckit öl och skrattat tills det ljusnade men nu är jag iallafall hemma och ska väl inte göra något dåligt av det. Ska kanske joina pappa vid tvn eller dricka te i mina fina julklapps-koppar. Och sen är jag lite arg också, för att något cp kastade en smällare på mig när jag var på väg hem från Sara, dock inte med mening tror jag. Det var ett gäng 10-åringar som var ute lite för sent och busade. När dem insåg att smällaren kunde ha typ sprängt bort halva min hand vart dem as rädda och trodde tydligen att jag var "Patriks mamma", jag kastade en arg blick och min cigarett på dem och sen gick jag hem. Fittungar. Men! Det var så otroligt mysigt hemma hos Sara så jag är helt mysig i magen fortfarande. Vi köpte dipp, chips, honungsmelon, ananas och smultrongubbe och sen kollade vi på vänner och sex and the city. Och snackade 9B, bästa klassen någonsin. Sen kollade vi lite i skolkatalogen och pratade om hur fula vissa människor är på vår skola. Speciellt en tjej som ser ut något taget från en skräckfilm.
Känner mig lite kluven fortfarande, emotionalgirl_90 verkligen. Verkligen. Vill skratta och gråta. Åh såg Björn Gustafsson dvdn idag, Olle hyrde den. Fina grejer alltså. Good stuff.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0